ich würde gern die Breite des Eingabefeldes für den Event-Titel auf 100% ändern. Im FF erreiche ich das auch zeitweise... Wie kann ich das über das Customs-CSS eintstellen?
Can you provide your super user details in the 'Site Details (Private)' and I'll take a look for you!
Many thanks
Tony
Page :
1
There are no replies made for this post yet.
Please login to post a reply
You will need to be logged in to be able to post a reply. Login using the form on the right or register an account if you are new here. Register Here »